Літаки російських авіакомпаній, які через санкції залишилися без технічного обслуговування, все частіше ламаються, і нерідко просто в повітрі, пише видання The Moscow Times.
Зазначається, що лише за два дні, 1 та 2 грудня, щонайменше п’ять літаків у Росії вийшли з ладу:
- 1 грудня Airbus A321 Аерофлоту рейсом Калінінград-Москва аварійно приземлився в Петербурзі через спрацювання індикації системи кондиціювання кабіни пілотів.
- 1 грудня Boeing 737 Аерофлоту рейсом з Москви терміново сів у Южно-Сахалінську через індикацію падіння тиску на одному з шести коліс стійки шасі.
- 1 грудня у Новосибірську сів літак Superjet 100 компанії ІрАеро з 78 пасажирами на борту. У нього відмовили автопілот та закрилки. Причому приземлитися він зміг лише на десятому колі.
- 2 грудня Airbus А321 Аерофлоту рейсом Москва-Петербург сів у Шереметьєво через відмову лівого двигуна.
- 2 грудня в Тюмені здійснив аварійну посадку з неназваної технічної причини літак Superjet 100 авіакомпанії Ямал, який летів до Уфи з 71 росіянином на борту.
Також повідомляється, що в суботу авіакомпанія S7 Airlines оголосила про скорочення польотної програми з кількох напрямків. Перевізник пояснив це “сезонним перерозподілом літаків та оптимізацією розкладу”. Зокрема, буде скасовано польоти з Москви до Нижнього Новгорода та Челябінська. Крім того, скоротиться кількість щотижневих рейсів зі столиці до Волгограда, Пензи, Санкт-Петербурга, Новосибірська та інших міст. Також з травня 2024 року авіакомпанія скасує частину прямих перельотів з Новосибірська до Калінінграда.
Раніше ГУР вдалося вдалося отримати секретні документи, які свідчать про авіаколапс РФ через санкції. Документи свідчать, що у 2023 році в росавіцації різко зросла кількість авіапригод та випадків технічних несправностей. Росія має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом та гострий дефіцит запчастин, через що на “донорство” пустили понад 35% літаків. Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі.
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp