Асоціація банків Росії (АБР) звернулася до російського уряду з проханням продовжити строки переходу на російське програмне забезпечення, бо воно не відповідає встановленим вимогам. Російські ІТ-рішення для банків не будуть готові до 1 січня 2025 року. Про це повідомляє російська редакція Forbes із посиланням на листа АБР, що був надісланий міністерствам та центробанку РФ.
“Вендори розробляють ці рішення, але потрібен ще час на завершення робіт, а також на їхнє тестування, доопрацювання, впровадження та сертифікацію. Всі ці процеси нешвидкі та загальна тривалість може зайняти ще кілька років”, – розповів віце-президент АБР Олексій Войлуков.
Російські ІТ-рішення не можуть забезпечити захист інформації банківських систем, вони не надають міжмережевих екранів нового покоління та систем виявлення вторгнення, міжмережевих екранів для захисту веб-додатків та засобів для розшифровки SSL-трафіку, які раніше постачали американські розробники Cisco та Palo Alto Networks.
Банкіри в РФ нарікають, що російські ІТ-рішення низькопродуктивні і швидше розраховані на малий та середній бізнес, а коштують у п’ять-сім разів дорожче за західні.
Як ми вже писали раніше, банки Швейцарії почали закривати рахунки клієнтам, які мають громадянство РФ, навіть якщо вони одночасно мають паспорт іншої країни.
Окрім того, з середини січня великі банки Китаю перестали приймати платежі у юанях з Росії. Мова йде про як мінімум вісім кредитних організацій.
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp