Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ “Парковий” впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка допомогла їм об’єднати маркетинг і продажі в єдину систему. Це дозволило їм бачити повну картину клієнтського шляху, від першого контакту до укладення угоди. Після впровадження CRM, маркетингова команда зменшила рутинну роботу на 30% і отримала більше часу на креативні завдання. Також, автоматизовані звіти зекономили час аналітиків та підвищили ефективність обробки запитів у воронці, що позитивно позначилося на динаміці продажів. Команда стала працювати більш координаційно та ефективно, досягаючи спільних бізнес-цілей. Впровадження CRM дало їм можливість не лише автоматизувати процеси, але й рости та розвиватися, використовуючи дані для стратегічних рішень.