У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2%. Це вже п’ятий квартал поспіль із спадом, повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього стали сповільнення зростання на індійському ринку та скорочення постачання Apple Watch. У той же час в Китаї спостерігалося зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Apple, хоча й зазнала спаду на 9%, все ще лідирує завдяки зростанню користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значний ріст завдяки різноманітному асортименту та конкурентним цінам. Samsung ж зазнав падіння на 18% через втрату популярності попередніх моделей годинників. Споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні $100-200. Сегмент дитячих смарт-годинників також зростає, з китайським брендом Imoo на чолі. Counterpoint передбачає відновлення ринку цього року з очікуваним зростанням на 3%, що буде сприяти інтеграції ШІ та покращеним сенсорам здоров’я.
