З середини серпня автори на YouTube помітили спад переглядів на своїх каналах – в деяких випадках кількість переглядів впала навіть удвічі. Хоча YouTube не підтвердив цю інформацію офіційно, дані аналітиків та заяви Google вказують на можливу причину – блокувальники реклами. Деякі ютубери зауважили, що перегляди з різних пристроїв залишилися стабільними, але з комп’ютерів вони зменшились приблизно на 50%. Google заявив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами залишаються на попередньому рівні, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де поширені блокувальники. YouTube також відкинув версії про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на ситуацію.
