Новини бізнесу - Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу

Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу

У новині йдеться про те, що push-сповіщення залишаються одним з ефективних каналів прямої комунікації з користувачем. У зв’язку з війною в Україні цей формат став важливим для оперативного інформування. Офіційні сторінки, ЗМІ та приватні компанії використовували push-сповіщення, щоб повідомляти про важливі події, правила безпеки та інші оновлення. Також розглянуто можливості персоналізації комунікації через push-сповіщення, а також наведено поради щодо ефективного використання цього інструменту. Компанія Reacheffect пропонує бізнесам можливість налаштовувати кампанії з push-рекламою, тестувати їх ефективність і отримувати аналітику в реальному часі.

Залишити відповідь