Кабінет міністрів схвалив використання електронних марок для маркування алкоголю та тютюну. Ці електронні марки у формі графічного елемента будуть наноситися на кожну окрему пачку тютюнових виробів або пляшку алкоголю. Це рішення є частиною Електронної системи обігу підакцизних товарів (Е-Акциз), запуск якої запланований на 2026 рік. Метою впровадження електронних марок є підвищення прозорості обігу підакцизних товарів та боротьба з тіньовим обігом алкоголю та тютюнових виробів. Також це дозволить удосконалити адміністрування акцизного податку та збільшити надходження до держбюджету. Споживачі зможуть перевірити легальність товарів за допомогою спеціального застосунку. Нагадаємо, що у березні президент Володимир Зеленський підписав закон про підвищення акцизу на тютюнові вироби.
