Компанії Південної Кореї готуються до повернення на ринок Росії після переговорів про припинення вогню між Росією та Україною. Hyundai, Samsung і LG активізують підготовку до відновлення бізнесу в Росії після повноцінного перемир’я та скасування санкцій. Для корейських компаній ринок Росії є стратегічно важливим, оскільки має понад 140 мільйонів споживачів і є мостом між Центральною Азією та Європою. Деякі компанії вже розпочали діяльність в Росії, такі як LG Electronics, яка частково запустила завод у Москві. Hyundai Electric та Samsung Electronics також розглядають можливість повернення на російський ринок. Однак конкуренція буде велика, оскільки китайські виробники значно посилили свою присутність під час війни. Російський ринок за останні роки покинули багато компаній з “недружніх” країн, а видобуток газу в Росії різко зменшився після припинення транзиту через Україну.
